Tema: Re: plevele grindims
Autorius: AurimasB
Data: 2010-07-17 10:23:47
krepuotas popierius( plevele, ar kad ir laikrasciai kokie) dedasi ant
polistirolo pries pilant betona, tam kad betonas nepatektu i tarpus ar po
polistirolu ir jo neiskilnotu. Po polistirolu pleveles det nelabai prasmes
yra, na nebant tiesiai ant smelio desi, o jei ant sutankintos sakldos, zyro
tai jis sudaro barjera kapiliarinei dregmei, tik nuo jos ir reikia saugot, o
jei jau siltini grindis kokiam rusi kur gruntiniai vandenys aukstai, tai
jokia plevele taip ar taip nepades, ten irengiamas grenazas, hidrobetono
pasluoksnis.