Tema: Re: Vonios ir pakabinami klozetai
Autorius: ED1
Data: 2010-07-16 22:39:25
Aciu trans uz issamu post'a ir visiems kitiems uzh acakymys. Sendien
gyvai apziurejau Jika Olymp sikana ;) Patiko kad dangtis su
"pritaukimu", kaina tik 232Lt (Nepatix jamam nauja) ir seip visai tox
nieko pasirode... Tik bijau kad kakutis krisdamas is aukshtai netashkytu
:) Na cia taip liaudishkaj issireishkus nes kitaip kaip graziau nzn kaip
pasakyt :) Tiesiog pasirode kad skyle su vandeniu gan plati ir
stacia...Prasta keramika ? Kaip tai pasireishkia kasdieniniame naudojime
? Kaip pats vandens nuleidimo mechanizmas - patikimas ten reikalas ar
buna kad sugenda ?

Del remo tai viskas daugiau maziau aisqu.... Rinximes pagal mygtuka -
bet neimsim pigiausio :)

Del banios tai 150/70, kairine. Kazkokiu stebuklu su dizainu su tokiais
matmenimis neishlaushiu tad issirinkt gal nebus labaj sunku. Tiesiog
reikia patvarios, praktishkos vonios kuri kuo maziau braizytusi ir
gelstu. Speju kad rinximes visgi is kaldewei skardiniu kazka. Kaip
supratau sios vonios turi dar kazkoki apsaugini sluoksny ir dar kazkoki
antislip prieda visam arba 1/3 dugno... gal kazkas kazka placiau apie tai ?

dar karta Aciu
J.