Tema: Re: Vonios ir pakabinami klozetai
Autorius: trans
Data: 2010-07-16 17:46:43
per daug klausimu vienoj vietoj :)

vonia reik rinktis pagal vartojimo ypatumus. Cia labai plati tema kad
isdestyt visus niuansus. Jei skardine tai tik vienas gamintojas kaldewei.
Jei akrilas tai gausybe gamintoju, formu ivairiausiam skoniui, kokybe ir
kainos labai skirtingos. Akrilo nepatartina jei maudysi suni, zemes nagai
labai braizo. Spizines vakaruose skaitosi auksciausia klase, bet ne pas mus
;) As rinkausi akriline duravit daro labai gilios formos, superstorom
sienelem kad nesikraipytu. Esu labai patenkintas, manau pirmiausia reikia
ziuret i vieta, forma, dizaina, paskui tik medziaga.

Klozetai nevonia bet ir gili tema :) Jika kaip gamintojas yra lowendas del
prastos keramikos, taciau pagal eilinio lietuvio kisene. Remai visu
gamintoju geri, kazkaip sh.. negamina nes perdaug atsakingas daiktas.
Gamintojai vokieciu viega, grohe, yra skandinavu remai, bet yra ir chekiski
su vokiskais bakeliais - nieko neprastesni uz pilnai vokiskus. Taigi rema
praktiskai renkiesi pagal mygtuko dizaina ir kaina. Tai yra jei tinka
kazkuris viega mygtukas imi viega rema. Su mygtukais viena didele neda kad
bjauriai nusiciupineja ir chromas ir matinis metalas ir t.t. Maziau kokia
nors balta plasmase. Vienzo jai per daug sudetinga ziuri i kaina ir imi
akcijini komplekta :)
Unitazas irgi turi ivairiu niuansu, nekalbant jau apie dizaina. Sprendi ar
reikia letai nusileidziancio dangcio. Jei patalpa maza imi trumpa 50cm
unitaza (pvz gustavsberg superinis su letu dangciu ~500Lt). Standartiskai
unitazai buna 57-58cm, pasirinkimas didelis. Tiesa mazai kas susimasto, bet
gan didelis minusas jei aplink skyle dominuoja horizontalus pavirsiai, tada
vyrai taskys ant krastu ir koju :) greit smirdes, reiks daznai valyt.
Duravit butu puikus unitazai jai ne sis trukumas. Na brangus yra villeroy &
boch bet tikrai neaisku uz ka.

Siaip girdejau rinkoj yra kazkoks chekiskas komplektas remas, mygtukas,
unitazas tik virs 500 :)