Tema: Re: Termostatinis maišytuvas ir tropinio lietaus komplektas dušo kabinai
Autorius: trans
Data: 2010-07-16 17:06:59
lietuvoj hansgrohe atsirezes didziaja dali rinkos, bet man nepatinka ju
kranu dizainas. Pats dejau i siena integruojama dvieju isejimu termostata
Oras, Grohe "lietaus" galva ir Hansgrohe duseli. Jei rinktis pigesni
neintegruota sprendima man labiausiai patiko sis naujas modelis
http://www.grohe.lt/m/71_26283/page/modules/pn/article.php?part=view&action=view&product=27032G212&offset=0&amount=15,
yra ir su didesne galva, galva vartosi ant rutulinio guolio, pats stovas
sukinejasi. Gyvai paciupinet galima Celsyje