Tema: Re: Termostatinis maišytuvas ir tropinio lietaus komplektas dušo kabinai
Autorius: gintasma
Data: 2010-07-16 14:25:02
o vat as nusprendziau pataupyti, ir nupirkau kazkokia TEKA duso galva,
kainavo gal kokie 499. Galvos dydis kaip pigesniu hansgrohe (tu kuirie apie
1000 kainuoja). Kadangi galva pakankamai aukstai iskelta (duso kabina yra
atitverta sienele, tik stiklines durys idetos, todel galima buvo pakelt
auksciau) tai visai neblogas pojutis vandens laseliu, toks artimas lietui.
Termostata dejau Hansgrohe. nu labai puikiai viskas veikia.

http://www.sateka.lt/view_picture.php?src=data/shop/512_1.jpg