Tema: Re: KKK pasirinkimas ...
Autorius: malgis
Data: 2010-07-16 12:54:00
O aš rinkčiausi dujų generatorių, nes jo naudingumo koeficientas
aukščiausias. Vienintelis jo trūkumas - kad nemėgsta drėgno kuro, bet
pas tave tos problemos kaip ir nėra.

Labai svarbus momentas: kai yra akumuliacinė talpa, reikia žiūrėti ne į
galią kilovatais, bet į *galios ir degimo laiko sandaugą*.

Kitaip tariant, svarbu, kiek KILOVATVALANDŽIŲ atiduoda katilas,
sudegindamas vieną įkrovą.

Idealu, kai viena kuro įkrova visiškai įšildo akumuliacinę.

Pavyzdžiui aš išsidūriau (nes vadovavausi vien tik galia) ir nusipirkau
katilą, kurį reikia kelis kartus papildyti, kad jis talpą įkrautų. Tai
bėgioti kas 40 min. norint įmesti daugiau malkų - sux.

Suskaičiuoti padės inžinieriai arba gali pamėginti pats. Reikia
įvertinti talpos tūrį, pradinę/galutinę temperatūrą ir šildymo sistemos
pasiimamą energijos kiekį.

Sėkmės!

Algis