Tema: Re: KKK pasirinkimas ...
Autorius: Gintas
Data: 2010-07-16 09:41:56
kiek m2 grindu ir koki siurbli statei?
pas mane vien grindinis 250 m2 (kol kas be akumuliacines)
katilas lietuviškas astra 35 kw - 3500 lt (esu patenkintas)
grindu betono per du aukshtus susidaro apie 20 m3 tik žinoma apie 30 C
vietoje 85 C 1m3 akumuliacineje kas lygu 3 m3 ~30 C.
katilas puse paros eina pilnu gazu kol visos grindys ishyla.paskui katilas
tik rusena.
galvoju prie kiekvienu grindu prijungti termometrus ir kai grindu temp
nukris zhemiau 23 tada eiti malku imesti.
nezhinau per kiek laiko grindys nukris tarkim nuo 30 iki 23. jeigu laikas
pasirodys per trumpas investuosiu i akumuliacine.
gal ir chia klaidingai ka nors mastau del patirties stokos..