Tema: Re: Is kur pirkt GKP ir profilius?
Autorius: tds
Data: 2010-07-15 09:19:26
o kam rastiniam namui daryt gipsine apdaila? pats gyvenu rastiniam, ir
stengiaus kuo daugiau palikti atviru rastu... man is viso rastinis/medinis
namas - jaukus, siltas, malonu tiesiog jame buti.. visi sveciai, kurie pirma
karta atvaziuoja ir ieina i vidu sako, kaip malonu jame buti, jauciasi
medzio kvapas.. tiesiog jauku.. ir paimti visa ta geri uzkalti gipsu? sorry,
bet nesuprantu...
sekantis namas bus rastinis/medinis/karkasinis, t.y. su kuo daugiau
medzio...