Tema: Re: Is kur pirkt GKP ir profilius?
Autorius: bzik
Data: 2010-07-15 08:44:20
gyvenu rekonstruotam rastinuke. Gipso daug, nes sienu bukle neleido palikt originalo. Irengiant 2a. sienos ir lubos pilnai darytos is GKP. Man zinomos panasios kainos alternatyvos:
- klaikiai atrodancios medines vidaus dailylentes, kurias kaip bedekoruotum - vasarnamio lygis.
- laminuotos medzio ploksciu ar plastikines dailylentes - ko gero blogiau uz 1 varianta
Gipsui neturiu jokiu esminiu priekaistu, nors gelzbetonio butu patirtis pradzioje kele abejones del sios medziagos. Ka reikia kur reikia prisitvirtinu. Karkasas tankus, suktos dvigubos plokstes, tad jokiu nusiskundimu del tvirtumo nebuvimo ar linguojanciu sienu.
Turiu itarima, kad mano atveju gipsas daro itaka oro sausumui sildymo metu, nes dabar ~55%, o ziema, kai viduj ~23, krinta iki 35%.
Po 3m. gyvenimo tokiomis salygomis nemanau, kad is naujo statydamas ieskociau alternatyvos gipsui.