Tema: Re: Ar verta apsiltinti pamata is abieju pusiu?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-07-02 15:56:27
> Tai palepe jau senai visiem sakau, kad protinga turet, o ne kazkokius
> idiotiskus sutapdintus sikinyko formos stogus su ju visais vargais daryt.

Pas mane zemes per akis. Staciau vienaauksti. Kai atejo eile stogui
(palepei). Tuomet paskaiciavau, kad slaitinio ir sutapdinto stogo kainu
skirtumas yra apie 50-100lt/m2 samdant patentininkus. Tuomet 90m2 patalpu
uzdengiau su 170m2 betoniniu cerpiu slaitiniu stogu, o kitas 90m2 patalpu
uzdengiau ruberoidu ir cia irengsiu terasa. Kadangi name laiptine nenumatyta
tai patekimas i palepe per terasa su lauko laiptais i ja.

> Bet protas siais laikais deficitas. Palepe turiu ir laaabai dziaugiuosi,
> nes stogo eksploatacija elementari. Uzlipau kazkada - ziuriu matj vashu
> lentos slapios ant grindu - pro kazkur varva, na bet nedaug, is po lentos.

Terasa - ruberoidas, virs kurio paklotas drenuojantis korys, o ant jo cetrio
plokste. Kazkas pareiske, kad nuo dregmes cetris susibanguoja. Tuomet
turesiu problema.

> Numeciau skardos gabala toj vietoj and grindu, ir tiek ziniu. Bus
> blogiau - bliuda pastatysiu, jei dar blogiau, reiks rimtai ar is virsaus
> ziuret, ar lenta is apacios ispjausiu ir uzlipdysiu.
> Butu stogas sutapdintas - supuve viduj viskas butu, lubos demetos
> pasidarytu (po keliu metu, jau kai ragai visam stogui), ir taip toliau.
>
> Bet  palepe garazo/rusio nekeicia.
>
> Jei zmogus ukininkas ir zemes hektarais, tai tikrai rusys nesamone. O jei
> ant 6 aru statosi - tada jau visai turi prasme.
Pas mane zemes daug, bet as savo vienaauksciui paskyriau 6 arus. Veliau
padidinau iki 8 aru. Visi kiti sklypo plotai bus palikti uz tvoros
dirvonuoti.

> Na tiksliau pusrusis su ivaziavimu.

Pusrusis su ivaziavimo nieko bendra neturi su rusiu, nes i pusrusi patenki
is lauko.