Tema: Re: Ar verta apsiltinti pamata is abieju pusiu?
Autorius: Sail
Data: 2010-07-01 10:10:48
Na pas mane zoliapjove i garaza po  namu ivazuoja, tai laiptais tampyt
nereikia. Bet kur zadi laikyt:

Du komplektus zieminiu padangu
Zoliapjove
Karuti
Tris dviracius
Roges
Motocikla
Vasaros baldus ziema
Malkas
Greblius kastuvus sniego ir paprastus, dalgius ir panasiai
O gal dar viena desine rana turint ir irankiu turesi?

Prie ukio normaliai gyvenant dafiga visko prisirenka, na nebent dvi kaires
rankas turi ir visus darbus tau nudirba kas uz  pinigus