Tema: Re: veja
Autorius: mummis
Data: 2010-07-01 13:10:47
o mumi tai patreshiau visa plota kazhkokiomis trashomis vejai
maisiukuose supakuotomis po 3 kg ir poto dar vietas, kur samanojo zheme
dar patreshiau trashomis samanotai vejai
http://www.svarosprekes.lt/products.php?product=Tr%C4%85%C5%A1os-%E2%80%9EBiopon%E2%80%9C-vejai-su-samanomis%2C-1-kg
tai kur papildomai treshiau trasomis samanotai vejai zhole pagelto ir
netankiai sudygus...
gal pertreshiau? dabar bijau ishvis trashom barstyt :)

gal kas patartumet ka daryt?