Tema: Re: veja
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-07-01 12:36:16
Pas mane buvo analogiška situacija. Todėl manau, kad tu panikuoji be
reikalo. Galimas dalykas dėl sausros sėklos nenori dygti, palaistyk dažniau
rytą ir vakarą ir pamatysi kaip dygs, gal pastave jau daugmaž sudygo, bet
tiesiog reta žolė, tai pirmais metais nelabai ko ir tikėkis. Bet siūlau
gerai patręšti kompleksinėmis trąšomis aš 10 arų išpylu kas mėnęsį apie 20
kg kompleksinių. Tai žinok vaizdas tirai nuostabus, žolė labai suvešėjo ir
užžėlė vos plikos vietos.