Tema: Re: betono maisykle. Pakomentuokit.
Autorius: Donce
Data: 2010-07-01 10:14:30
na tada skaiciuok laika kuri sugaisti darydamas darbeli
ar tau reikia viso kiekio iskarto to betono
ar uzsimaisius du kibirus eini vel padirbeti
jei antras variantas nesuk smegenu ir eik pirkt, kaina tikrai nedidele :)
jei pirmas tai pirkciau didesne ir laikyciau sodyboj kurioje vykdai darbus.

--
Donce