Tema: Re: betono maisykle. Pakomentuokit.
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-06-30 12:49:22
Gerai laiko. Naudoju Guy noel (pacia maziausia, berods, 110 litru talpos -
gaunasi iseigoje 7 kibirai betono vienu uzmaisymu) jau turbut 5 ar 6 metus.
Naudoju pakankamai intensyviai, nes ~30cbm zvyro jau paverciau toje
maisykleje betonu. Per visa si laika dar nei karto netepiau, nieko nedariau.
Veikia teisingai, esu siuo pirkiniu patenkintas.