Tema: Re: Del ardo garantijos
Autorius: AudLiut
Data: 2010-06-30 09:58:31
Idomiausia, kad po grazinimo, praejus tik 3d.d. dienom skambino is latvijos
serviso ir itikinejo remontuoti, nes neva tokiu nebegamina ir neturi ka
senukams nusiusti vietoj grazintu pinigu, bet po ilgu diskusiju sutiko
parasyti isvada kad garantinis gedimas, tai va dabar jau antra savaite kaip
tylu :)
Įdomu kurie cia tempia laika, ar servisas su isvada, ar senukai su pinigais?
:)