Tema: Re: Del ardo garantijos
Autorius: AudLiut
Data: 2010-06-30 09:19:18
I teisma ir paciam galima eiti, jei jau turi VTAT isvadas, sioje vietoje
nelabai yra kur laviruoti pardavejui, as pardavejo vietoje perdaug
nesigincydamas remontuociau, juolab kad remonto praso, nes kai taip
pardavejas issikalineja, tai manau as paprasyciau pasiimti masina ir
grazinti pinigus :)
P.S. dabar kovoju su senukais del sugedusio grazto grazinimo, tai mergaite
garantiniam tik atnesus mane itikinejo, kad uz sugedusius pinigus grazina
tik per pirma menesi, uzsiiminus apie teises aktus, paklause "gal cia
nelietuvoj tokie?" :)