Tema: Re: klausimelis del pamatu (izoliacijos)
Autorius: oras
Data: 2010-06-24 19:49:45
korys bus uzbaigtas taip kaip matosi fotkej. visas putplastis pasisleps po
zeme. nuo pirmadienio ateina trinkelistai dirbt, kaip su trinkelem suleist
manau kazka pasiulys, kolkas nesidomejom. tas melsvas- taip pat pamatas, tik
ten styroduras (3cm) ir jau nutinkuotas, nudazytas. virs jo eina apdailine
plyta, tik fotkej nesimato.
p.s. putplastis prie pamato su kazkokiu bitumu ir priklijuotas, kazi ar
putplastis jo bijo