Tema: Re: klausimelis del pamatu (izoliacijos)
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-06-24 15:52:15
Dar truputeli klausimu, nes man truputi aktualu.
Kokiame aukstyje lyginant su busimu zemes pavirsiumi planuojate uzbaigti
kori. Kaip ji uzbaigti. SSSS yra specialiu plastikiniu apdailiniu juostu
sios dangos uzbaigimui, bet ar jos nepablogins dziuvimo is "spuogu"?
Virsutine dalis putplascio bus tinkuojama ir dazoma, vadinasi turbut korys
turetu pasibaigti kazkiek zemiau...kur po zeme kazkiek ar trinkeliu lygyje
jeigu tokios planuojamos ? Kaip aplamai pasielgsite su virsutine korio
dalimi? Smaluot su bitumais is kibireliu lyg ir negalima nes putplastis bijo
???