Tema: Re: 3 gyvatukai vasara
Autorius: eimaz
Data: 2010-06-28 13:02:00
40Lt vien uz gyvatukus manau labai daug. mes ~90Lt mokame vasara uz dujas. i
tai ieina karstas vanduo ir gyvatuko (karsto vandens) cirkuliacija (2
vonios). karsto vandens sunaudojam tikrai nemazai. plius gyvatukai karsti
kaip ir karstas vanduo. radiatoriai ziema tokio karstumo tikrai nebuna.
galu gale cirkuliacija taip ar taip dariausi, tai negi sunku ja praleisti
pro gyvatukus? ir nelieka jokiu problemu su visokiais kombinuotais
gyvatukais. plius cirkuliacija paleista per taimer'i, kad kai nereikalinga -
nedirba.