Tema: Re: 3 gyvatukai vasara
Autorius: Ostapas
Data: 2010-06-23 07:16:36
o kuo vanduo šildomas? jeigu elektra, tai tas pats lytinis organas, o gal dar ir blogiau, nes šildom belekiek sienų ir grindų vamzdžiais.
dėl recirkuliacijos ir karšto vandens laukimo... pas mane nuo boilerio turėtų gautis max 3m vamzdžio iki tolimiausio maišytuvo - nx man ta recirkuliacija? jei gerai suskaičiuoju, vamzdyje mažiau nei du litrai vandens tilps...

--
pax vobiscum