Tema: Re: Elektros ivadine deze atsidurusi kaimyno sklype
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-21 14:49:42
Nu bet tai ar ne pizdiec, a ne?

Pameni ta sena nama, kur priesais mano ir kur ziurejom su termovizorium kaip
sviecia graziai? Tai ten pas kaimynus diedukus buvo skaitliukas viduj, bet
kai kazkas sugedo, elektros tinklai liepe surast kur iskelt. O artimiausia
vieta kur galima - i mano sklypa prie galines namo sienos. Tai net minciu
nebuvo, kad neleist kaimynui skitliuko pasistatyt. Ir proga bent jau kas
menesi pabendraut - paduoda knygute per tvora ir ashjam skaiciukus nurasau,
apie ora ir valdzia pasikalbam... Nu vienu zodziu - malonumas ir tiek. O cia
kazkam problema. Ar uz tai kovota buvo?...