Tema: Re: dvarcioniu keramika +/-
Autorius: bzik
Data: 2010-06-21 10:09:24
ypatingo sleivumo nepastebejau. Dali pats klijavau. Kur klijavo profesionalas, nesiskunde. Apdailos juosteliu buvo daug ir ne vienai nieko nenutiko. Del skirtingu atspalviu sutinku, nes pasitaike kelios tokios plyteles. Nors pvz. cersanit virtuvines buvo daug margesnes.
esu skirtingu metu keliu gamintoju klijaves, tai visur buvo dydzio nukrypimu, bet tai lengvai pataisoma klijuojant (nebent be tarpu darai :) O pagal pjaustyma ir trapuma DK tikrai ne blogiausias variantas. Kazkokias lenkiskas buvo galima pjaut tik bulgarke, nes rankinemis staklytemis 50% nuluzdavo ne taip, kaip planuota.