Tema: Re: dvarcioniu keramika +/-
Autorius: Velkam
Data: 2010-06-21 09:45:57
Kai dariausi remontas irgi pasirinkau DK plyteles, sake man tada kad neimti ju, na bet paciam norejosi uzlipti ant greblio :) Dabar jau nesirinkciau ju produkcijos. Sleivos, kreivos atspalviai skirtingose dezese skirtinti, nors klase buvo auksciausia. Apdailos juosteles tiesiog luzdavo rankose. Tiesa plyteles nebuvo is brangiausiu, bet ir ne pigiausios.