Tema: Re: Priesgaisriniai jutikliai
Autorius: Jaegermeister
Data: 2010-06-16 13:23:26
Autonominiai jutikliai praktiskai beverciai. Jei kas uzsidegs, ir siaip
pajausi, o taves nebunant i ju cypima kaimynai nereaguos.

Daryk viska , kad pavyktu susimontuoti normalius gaisrinius daviklius ir
pajungti juos i apsaugines signalizacijos centrale. Nesirink paciu
pigiausiu, nes tarp prastu ir geru kainos skirtumas nedidelis. I virtuve
paprastai dedami temperaturiniai davikliai, patartina veikiantys "Rise of
heat" principu