Tema: Re: Priesgaisriniai jutikliai
Autorius: Vaidis OK
Data: 2010-06-15 23:07:14
matyt reiketu apsispresti ko is tos signalizacijos tikimasi. ar kad ji
suveiks tik tada, kai jau baldai degs, ar suveiks ir tada kai svyla bulves
pamirstame puode. jei daznai kas nors prisvyla, tai gal ir neverta turet
priesgaisrines signalizacijos, kuri apie tai kaskart pranesines, nes paskui
nebekreipsi demesio kai kas nors rimtesnio ivyks. bet jei puodai svyla
retai, tai manau si papildoma funkcija (informavimas apie maisto ruosimo
problema) turetu buti malonus privalumas :)

tevai virtuveje pasikabino dumu davikli, tai per 3 metus viena karta
suveike, kai kazka virdami pamirso. manau tai netgi signalizacijos veikimo
patikrinimas, praktiskai kaip mokymai ;)