Tema: Re: ORAS maisytuvas
Autorius: Unknown
Data: 2010-06-16 12:54:02
kartais varva ir pas mane toks kranas - irgi is sujungimo.
Tiksliau varvet kartais pradeda todel, kad nuo sukinejimo kairen-desinen ta
vidine snapo dalis, kuri jugiasi su maisytuvu, atsilaisvina.
Tenka snapa atsukus nuo maisytuvo atsuktuvu paverzt is vidaus ir vel
nevarva.

Bet kaip tokiam nepigiai kainavusiam daiktui, tai uzknisa, kad reikia
priverzinet.
Gal ten eitu kazka ant sriegio uzsukt pries uzverziant ir niekad
nebeatsisuktu ?
Parasykit, jei kas issprendet analogiska problema