Tema: Re: ORAS maisytuvas
Autorius: Arvydas
Data: 2010-06-16 09:08:22
pas mane nevarva, nors maisytuvui jau apie 10 metu.
tik va pats snapas ar tai prarudijo ar del kitu priezasciu prakiuro...
beje, virtuvej irgi Oras maisytuve irgi panasiai prakiuro, kelios skyles
atsirado, tik ne paciam snape, o tame korpuse kuris sukinejasi su visu
snapu.
Keista, kad metalas laiko trumpiau uz tarpines :)