Tema: Re: el. greztuvai
Autorius: Antanas
Data: 2010-06-10 21:19:57
taip, tu teisingai pastebejai, perforatoriuje svarbesnis rodiklis yra 
smugio energija, kuri matuojama dzauliais, o ne variklio galia isreiksta 
vatais, ar paties irankio svoris.
Taciau, Europoje yra iprasta perforatorius ir atskelimo plaktukus 
skirstyti i klases pagal ju svori. 2kg klases perforatorius gali pasiekti 
panasia smugio energija kaip 3kg, bet jis niekada neprilygs 7 ar 11 kg 
klases perforatoriui.  
Nes norint isgauti didesne smugio energija, kaip taisykle reikalingas 
galingesnis variklis ir didesnis pneumocilindras/stumoklis, smugine dalis, 
jegos perdavimo mechanizmas. Jie turi atlaikyti didesnes apkrovas, didesni 
slegi, didesnius greicius. Visa tai susije su prietaiso svoriu. 

Aisku, kuo pazangesnes konstrukcijos perfas, tuo geresnis santykis smugio 
energijos/svorio arba smugio energijos/variklio galios. Ir kartais 
lengvesnis prietaisas isvysto didesne smugio energija arba greiciau grezia 
uz sunkesni. Cia jau technologiju pranasumo klausimas. Grezimo sparta 
lemia smugio energijos, smugiu skaiciaus, grazto sukimosi greicio 
optimalus derinys. Todel  vien smugio energija taip pat nera galutinis ir 
negincijamas perforatoriaus vertinimo rodiklis.

Reikia ziureti i visuma - grezimo greitis, patogumas, funkcijos ir 
patikimumas.

 Bet gal jau pakaks siam kartui :)




hedgehogus paiuricus rašė:

> nuva, o as maniau, kad perfo galia matuojama dzauliais ir kala ne pats 
> perfas savo mase, o jo pneumocilindras..