Tema: Re: atbulinis voztuvas kanalizacijai
Autorius: mariuss
Data: 2010-06-09 08:21:52
turejau beda neisvedziau stovo auksciau del nepatirimo liko kisot antro
auksto vonioj
santechnikas atgrubnagis patikino alsuokli pastatyti ir viskas bus ciki
tai elementarus alsuoklis labai sekmingai kvapus leisdavo
pirkau senukuos vaakumini kazkoki bet brangesnis
3 metus stovi dirba kaip reikia kolkas