Tema: Re: atbulinis voztuvas kanalizacijai
Autorius: MM
Data: 2010-06-09 07:07:55
gal ir i tema;
o kas yra elementarus alsuoklis uz 20lt, as isivaizduoju kad vamzdis kur
nors isvestas i dausas? ir ar butina ji jungti auksciausioj vietoj?  gal
uztektu tik auksciau tos vietos kur dingsta vanduo ty grindinio trapo?

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5183 (20100608) __________

http://www.eset.com