Tema: Re: Sienine spinta
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-06-01 09:16:45
Jei nustumiamos i sona tai ar bus joms vietos kur nustumti, nes begelis tik
vienas, vienos ant kitu neuzeina.
Jei sulankstomos tai tik keturios, kad i abu sonus susilankstytu.
Mazdaug nuo 650Lt, kaina tiesiogiai priklauso nuo pasirinktos plokstes.

Jei stumdomos durys spintai su aliuminio profiliais tokio dydzio: trys durys
nuo 900Lt, keturios nuo 1100Lt.