Tema: Re: Sienine spinta
Autorius: bleketas
Data: 2010-05-31 23:43:19
tai ifrezuojamus durims jau atmeciau, tad ieskau kito varianto uz kurio
maziausiai kliutu koja vaikstant tarp erdziu.

O sieninei spintai man visai patiko ta sistema, tik aisku ne su
plastmasiniais begeliais. Graziai vazineja. Po mokslu galesiu imesti
matmenis, bet siaip tai standartinio daugiabucio koridoriuje spinta bus tai
kaip ir aisku mazdaug matmenai.