Tema: Re: Kregzduciu antpuolis ... Patarkit kaip apsiginti !
Autorius: KJ
Data: 2010-05-31 15:37:45
Na vaikyti tai ir man nera noro,  bet nauja nama ne del to staciau (o sienos
strukturiniu tinku tinkuotos, tai lizdelis tikriausia labai gerai
laikytusi), kad kregzdutes siktu.  Be to jos pasirinko rytine puse, nuo
keliuko, visu matoma. Dekoras rausvas, gelsvas  - tai matysis viskas.  Nuo
SHUDU iki SIAUDU ar PLUNKSNU.

KJ

"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
> senovėje sakydavo: va, strazdanotas paliko, nes krekždes išvaikė.
> arba dar baisiau: apie gaisrą.
>
> "tijunas" <tijunas@gmail.com> wrote in message

>>> kuo
>>> nors