Tema: Re: Kregzduciu antpuolis ... Patarkit kaip apsiginti !
Autorius: Sail
Data: 2010-05-31 15:31:47
O pas mane antrus metus gyvena. Anksciau nuvydavau (jos naujus tik namus
megsta, senesniu jau ne taip), o toj pusej va nenuziurejau. Bet kadangi jau
gyvena - negi varysi.

Ir nepatikesit, kazkokios genetiskai modifikuotos pasitaike - nesika po
lizdu. Antri metai ir nei klecko!!! Pirma karta tokias matau, is inteligentu
matyt. Ziuresim, kas bus, kai vaikai atsiras. Man iki siol paslaptis, kaip
jos ten praejusiais metais taip svariai sugebejo.

O vaikymui kartais naudoja bambuku lazdeles, pakabina kad vejy tarsketu,
sako padeda. Mum lyg ir padedavo.