Tema: Re: Medzio plokste ant grindu. Kokia? kaip?
Autorius: Driven
Data: 2010-05-28 15:39:02
Galvojau sitie pigiau, daugiau iseiga pamaciau, kad dvigubai didesne :)
http://www.e-senukai.lt//klijai-ima-parketas-12-kg-briko_1.html

Tai ir as noriu, kad nelygumai susigaudytu, tiek laminatui tiek parketui nuo
lygaus pavirsiaus bus tik geriau.

Tai reikejo ant OSB plyteles klijuot. Tik nebent auksciai nesutapo.