Tema: Re: Medzio plokste ant grindu. Kokia? kaip?
Autorius: gintasma
Data: 2010-05-28 14:52:29
Na, manau yra ir alternatyvu tiems klijams ir pigesniu.. Pas mane meistrai
buvo tikrai neblogi, rekomendavo net keli patikimi zmones. Tie parkecikai ne
visu galu meistrai, bet jau apie 20 metu vien tik su naturaliu parketu
dirba, tai kaip jie sake dirbam, kad bet kokiu atveju nebutu jokiu bugu.
apie 2 menesius matavosi dregme name, stebejo kaip kinta be sildymo, su
sildymu, tai padare isvadas parketa suklojo su kompensaciniais tarpais, net
ishgasdino kai pamaciau, kad skyletas parketas. sako ramiai, po 1,5 men bus
ledas. taip ir buvo. tai ir ziema, kai dregmes tebuvo35-40%, ir vasara prie
50-65% dregmes ish tikro yra LEDAS. Anei jokio tarpelio niekur neishlindo.
siaip teko viename kambaryje isplesti 2 kvadratus parketo (nes sumastem, kad
ten turi but plyteles), tai OSB nuo betono nenusilupo. su perfu isdauziau su
betono gabalais.
o kodel osb is viso reikia? meistrai man sake taip: klijuojam parketa ir
tiesiai ant betono, bet klijai yra dar brangesni, kurie tikrai laikys (ta
prasme brangiau iseina nei kilto solid + OSB kaina). na ir dar su OSB
sugaudo kokius +- 3 mm pabegusius betonavimo metu.