Tema: Re: Kiek telpa malku i KAMAZ ?
Autorius: Sharkius
Data: 2010-05-27 21:44:40
Prie mano akiu i samasvala ta senobini, astuntoni, pakrove dvylika kubu
(kietmetriu) sesiametriu tiesiu rastu, galiu pasakyt kad kamazas atrode
nekaip - is kuzavo issikise i gala apie pora metru, virs kazyrioko dar koks
daugiau nei pusmetris i virsu uzkrautas, kad neatsvertu masinos virsutiniu
eiliu galai iskisti koki metra i prieki nuo kabinos, vadyla baisiai keikes
kad masina siubuoja ir pan. Kita vertus tuos dvylika kubu suskaldzius ir
sumetus i kruva gautusi kokie 30 "priekabiniu erdmetriu" malku.