Tema: Re: Auksto slegio plovykla (Karcher) namu ukiui
Autorius: G.
Data: 2010-05-25 12:32:32
hedgehogus paiuricus rašė:

> atsiprasau pone inzinieriau, einu slept man karcherio isduotu sertifikatu :)

> apie vandens temperatura tai mazumele nusvaigsti pats, bo yra tik du plovimo
> rezimai: plovimas vandeniu ir plovimas garais. zinoma, niekas netrukdo
> leisti 59 °C vandeni ir manyti, kad geriau nuplausi

> gi vandens srauto nepaminejai pats, o ir parametrai svyruoja nuo 300 iki 600
> litru per valanda

taip ir supratau, kad cia karcherio garbe bandai ginti, nes, matyt, busiu
savo pirmoje zinuteje apie juos nelabai pagarbiai atsiliepes :)
Jeigu jau turi sertifikata, tai turbut zinai, kas ten karcherio
buitinukuose viduriuose sudeta. Ir kiek su jais problemu buna. Nelabai
dera prie solidaus Karcher vardo :)