Tema: Re: Auksto slegio plovykla (Karcher) namu ukiui
Autorius: T:\)
Data: 2010-05-23 22:03:26
nebutinai, gali bti pvz karma bloga.
pvz. man nesiseke su elektriniais kabiu pistoletais. Nusipirkau viena, po 4
poku vatos sudejimo issive su visai viduriai, garantinis pakeite i to pacio
gamintojo nauja, vel issive su visais viduriais, tik si karta po 2 poku.
Pasiemiau is garantinio pingus nusipirkau is kitos kontoros kitoki
pistoleta, saude bet kas antra kabe uzstrigdav, bandziau keliu gamintoju,
rezultatas taspats, plius nedasauna. Grazinau, nusipirkau bosha uz dviguba
kaina, tai tas aciu dievui veikia dar :)

T:)