Tema: Re: 20 vs 25 keramika
Autorius: zanas
Data: 2010-05-21 09:09:44
man kyla tas pats klausimas del  20 ar 25 keramikos, tik kitu kampu: kaip
skiriasi blokeliu stiprumas? projekte numatyta 25cm blokeliai, namas 2
aukstu,  sunkios ir ilgos perdengimo plokstes (8,7m ilgio) nuo lauko sienos
ant kitos laukos sienos.  galvoju, jei pakeisciau i 20cm blokelius, ar
nenukentetu labai stiprumas?