Tema: Re: 20 vs 25 keramika
Autorius: S
Data: 2010-05-19 12:57:44
Jo, del saramu, tai teisybe, tik beda ta, kad man nelabai svieciasi deti
gelzbetonines, nors ju labai noreciau - pirmame aukste bus daug langu, tai
norejosi greitai prasisukti su gatavomis saramomis, bet beda ta, kad ju
uzkelti nepavyks - privaziavimas tik is vienos puses, o ten elektros laidai
i kitus du namus eina. Tai bus vargo su kranu.
As dar optimistiskai tikiuosi rasti kranista, kuris sutiktu po tais laidais
dirbti ir perdangos plokstes uzkelti (strele gautusi ne po laidais, tik
kranisto kabina kazkur po laidais stoves, kazin ar atsiras "kamikadziu",
nors tikiuosi, kad isimciu visada pasitaiko ;-) )

O siaip, jei ne saramos, ar verti demesio tie papildomi 5 centimetrai
blokelio storio garso izoliavimo ir silumines varzos prasme?