Tema: Re: vandentiekio ir nuoteku statyba
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-05-20 18:12:07
> ~200 m. vandentiekio, kanalizacijos ir lietaus vamzdyna 7 sklypams
> valstybineje zemeje. projektai ir leidimai yra.

200m kanalizacijos pasiklojau pats, bet del 200m vandentiekio nerizikavau,
nes vamzdis d100, iskrauti reikia daugiau zmoniu, pabijojau, kad gali luzti
ir pan. Man viskas per kainu buma kainavo lyg ir 15,000. Viska suskaiciavus
resursai kainavo siek tiek virs 10,000. Jeigu nori daryti pats tai tuomet
kask transeja, klok vamzdi, o isipjovimus, sklendes ir atestata pirk is
firmos uz kokius 1,000 litu...