Tema: Re: vandentiekio ir nuoteku statyba
Autorius: Pavidalas
Data: 2010-05-20 15:39:01
Tai vat ir idomu kas teoriskai kas praktiskai, nes nerandu niekur apie
atestatus.
Bet jei aplamai tai tikiuosi suprantat kad nesiruosiu pats su vaikuciais
plastikiniais kastuveliais kasineti. Yra galvojama kviestis chebra kuri
dirba tuos darbus, bet nesikviesti atestuotos imones. Manau tai zenkliai
pakeistu samata.