Tema: Re: Lietaus vandens sulinelis
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-05-19 12:34:23
Nieko nedejau tiesiog uverciau skalda. Na supranti pas mane apie viso sklypo
perimetra kaip apie nama  isvedziotas 100 drenazinis vamzdis, tas vamzdis
paguldytas zvyro pagalveje. Tai kai as ka nors sklype tokio irengineju as
tiesiog prasikasu iki artimiausios drenazo gyslos su nuolydziu ir transeja
uzverciu zvyru. Tai darau tam kad mano iranga visda butu sausa ir po ziemos
pasalas jos neiskilnotu. Dabar darau veliavu apsvietima ir mano sviestuvas
bus ileidziamas i zeme, taip pat prasikasiu iki drenazo ir uzversiu zvyru,
ant virsaus uzdesiu velena.