Tema: Re: Lietaus vandens sulinelis
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-05-19 09:54:52
O tai nera jokios galimybes nusivesti ta vandeni. Nes kiek meistru man yra
visokiu dalyku irengineje, pvz laistymo dezutes, siurblines, visur padariau
nubegima i drenaza, tiesiog prakasiau transeja iki drenazo vamzdzio ir
uzpyliau skalda, pavirsiuje uzsejau zolyte. Tai pas mane po ziemos niekas
niekur neisikilnojo, sausa ir grazu.