Tema: Re: tvoros projektelio
Autorius: Arj
Data: 2010-05-18 14:40:21
Kazkas panasaus - esme - kad nebutu aklina - pvz puikiausiai sueina klasikine is mediniu lenteliu
(pvz http://www.rojaussodai.lt/pav/up/2009_sausis_vasaris/Tvora-puosia-sodyba_articlethumb.jpg )
Tuo tarpu aklina, kad kaimynas nieko nematytu, 1.5 metro auksio - jau be sutikimo niekaip
(uztat kokiu augaliuku, pvz tuju siek tiek atitraukes nuo ribos, gali ir 6m aukscio siena padaryti)

Kas liecia tvoros pamato traukima i savo puse - primygtinai rekomnduoju to nedaryti.
Priezastis - veliau iskilus gincams del ribos (pvz - geodezininkai grybo pripjove - o jei kiekvienas
cm svarbu, tai praktiskai visada buna grybo pripjauta), bus labai sunku irodyti kad riba kad tau dar priklauso puse
metro uz tvoros.
O sprendima del tvoros prieziuros bent as spresciau visiskai paprastai - nafik is jo puses tvora dazyti?
O kitos prieziuros paprastai ir nereikia.