Tema: Re: tvoros projektelio
Autorius: MinVodai
Data: 2010-05-18 13:02:48
tai as su tuo kaimyneliu jau sutares tvoros ribas: pamateliai +50cm i mano
riba, nes JIS man neleis vaikscioti po savo sklypa tvoros prieziurai,
dazymui...   na jau tox kaimynas, ale JAM tvoros nereikia.
tik vat...  su tuo projekteliu, as pats gal kazka ir sukeverzociau, bet
protingu sakiniu tai tikrai neiseis suregzti :) Butu gerai kad kas nors
padetu, duotu pvz...  :(
"azuras" - tai cia ale tinklas?
ACIU

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5123 (20100518) __________