Tema: Re: ar normali stogo konstrukcija (KB)
Autorius: Ne@ziniukas
Data: 2010-05-18 12:50:02
teisingai gali grebestu galai ir pakilti.
labai pergyventi nereiketu nes max. ilinkiu reiksmes atsiranda ir prapuola
nuo laikinos apkrovos (sniego-160kg/m2), o ilinkiai nuo pastoviu apkrovu
daugiau kaip dvigubai mazesni.

"Pavidalas" <pavidalas@yahoo.com> parašė naujienų
hm.. apie gegniu ilinki visai negalvojau, bet dabar iskilo klausimas - jei
is isores prie pacios sienos tvirtinti "gegne" grebestu prilaikymui tai ar
ta vieta nebus PERDAUG stabili? ta prasme be jokio ilinkio, tuo tarpu kai
aplik viskas siek tiek lenkiasi. Ar neatsitiks toks bajetis kad krastines
cerpes atvirksciai mano nuogastavimams pakils aukstyn?