Tema: Re: ar normali stogo konstrukcija (KB)
Autorius: Pavidalas
Data: 2010-05-18 08:32:51
hm.. apie gegniu ilinki visai negalvojau, bet dabar iskilo klausimas - jei
is isores prie pacios sienos tvirtinti "gegne" grebestu prilaikymui tai ar
ta vieta nebus PERDAUG stabili? ta prasme be jokio ilinkio, tuo tarpu kai
aplik viskas siek tiek lenkiasi. Ar neatsitiks toks bajetis kad krastines
cerpes atvirksciai mano nuogastavimams pakils aukstyn?